Thursday, October 16, 2008

LIVERPUDLIAN

LIVERPOOL FC 2008/09

liverpool fc.... football team yang paling aku minat sejak aku kecik lagi.... aku mula minat team ni lepas bapak aku ajak tgok game die mase tuh umur aku lebih kurang 10 or 9 tahun..... bapak aku mang sokong liverpool masa tuh.... start dari situ aku pn rasa team nih yang jadi pilihan aku lah smpai bile2.... ape yang aku minat dgn team nih..... firstly pasal history die.... liverpool are the most success club in england in this decade.... kedua pasal the 12th men of the team iaitu the fan lah... setiap kali aku tgok game liverpool... tak kire kalah ke menang ke..... starting & akhir perlawanan tuh msti diorang nyanyi lagu tema pasukan tuh (YOU'LL NEVER WALK ALONE)-the best song ever for me........ mana-mana aku pegi lah kan....fan liverpool lah yang betul2 die hard fan.....sbb contoh kat malaysia nih lah.... majoriti fan liverpool org yg dh veteran lah.... sbb liverpool gemilang zaman dorang... yang muda2 ni tak ramai sgt... lau yang ada tuh mstilah yang minat giler n liverpool... sbb zaman skang nih majoriti fan manchester n chelsea.... lau fan manchester tu mang aku respek gak lah... sbb club tuh pun ada history yang bagus cam liverpool....tapi aku nk tergelak kebanyakkan fan chelsea....kadang tu ntah pape... bile tanye fan mana... dgn bangganye jwb fan chelsea..... bile tnye skit pasal sejarah chelsea.... tergagap nk jawab beb.... itu lah.... sokong sbb dgn keadaan skang..... lau si russian billionnaire tu tak beli... tk ramai pun yg sudi nk sokong club tuh.....pape pun... liverpool tetap di hatiku(cewah cam lagu uitm lak)...ehehee...orait to all liverpool fan around the world..... you'll never walk alone guys.... liverpool 4 life!!!!!!

1 comment:

Unknown said...

haha..aku dtg nih as red devils fans...huhu.man utd is the champion,lalala....agreed,chelshit fans mcm lalang...