Thursday, October 16, 2008

CUBAAN PERTAMA

testing... testing 1,2,3... hehehe.... gembiranya hari ini.... pada tarikh 16 Okt 2008 aku berjaya mempunyai blog aku sendiri.... sebelum ni jeles tgok blog org.... lagi2 best fren aku si afham..... dahla tulis b.i. berabuk tuh.... dasat.....neyway thanx to u afham for the encouragement to build my own blog(although we are rival in barclays premier league)...hehehehe.... hari ni aku keje macam biasa kat uthm nih..... masuk keje pagi tadi pkul 7.45 pagi... buat keje yang ada....remind my boss about his presentation in KKTM.... tepat pukul 9.45 pagi... pelagi chalo pegi minum lah..... arini makan kat restoran pinang sebatang kat parit raja.... tempat die best gak..... tapi tak bape lah pasal makanannye... environment die best..... nama pun cam zaman cite Allahyarham P. Ramlee... so keliling restoran tu adalah gambar-gambar seniman kite tu dan kawan2 die lah..... makan kat parit raja ni memang murah.... tadi aku makan nasi puteh, lauk ayam goreng, sayur sawi, kuah kari, sambal tumis & air teh o suam..... baru RM4.80.... murah jugak kan.... ada tmpat yg lagi murah kat sini..... so cukuplah aku membebel dalam post pertama aku nih.... hope sesiapa yg visit blog aku nih tak bosan lah...... chow chin chow......

1 comment:

Unknown said...

aku tau pinang sebatang tuh...tp xpnah p sane,maybe ko bleh highlight kan kat blog ko bro,ape special dishes die offer...kalo lg besh,gmbr food tuh...ngancam...

welcome aboard to blogging world bro! Jgn addicted sampai xwat koje sudah...

Glory2 Man UtD!

am7riel.blogspot.com